Галерия: Mille Miglia 2014 (част II)

За първи път от десет години ралито включваше шест етапа, в които се отчиташе средната скорост. Победителите за 2014 г. са Джордано Моци и Стефания Биака с Lancia Lambda Tip 221 Spider от 1928 г.

Галерии и видео

| 24 Май 2014

1955 Mercedes-Benz 300 SL W 198

1/15

Историческото рали Mille Miglia се проведе от 15 до 18 май по дълго точно 1000 мили (1600 км) трасе в Италия. Тази година ралито включваше няколко участъка, използвани в състезателната му история между 1927 и 1957 г.

Участваха 435 екипажа – избрани от 619 кандидатстващи за участие автомобила от 35 държави. В ралито участваха автомобили от 61 марки – най-много от които Mercedes-Benz (45 автомобила), Alfa Romeo (41), Fiat (39), Jaguar (31) и Porsche (24). Според правилника в днешното Mille Miglia право да участват имат само автомобили, произведени между 1927 и 1957 г. и участвали в поне едно издание на оригиналното рали.

През 2014 г. бе добавен четвърти етап в ралито. По традиция първият етап се проведе от Бреша в Ломбардия до Монтегрото Терме в Падуа. Третият етап изведе екипите до Болоня, преди колоната да се върне в Бреша.

За първи път от десет години ралито включваше шест етапа, в които се отчиташе средната скорост. Победителите за 2014 г. са Джордано Моци и Стефания Биака с Lancia Lambda Tip 221 Spider от 1928 г. Второто място остана за Алесандро Гамберини и Мирко Мани с Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport Zagato от 1930 г., а последното стъпало на почетната стълбичка заеха Джовани Моцери и Тиберио Кавалери с Aston Martin Le Mans от 1933 г..

Галерията, която ви представяме, е дело на фотографа Жулиен Махиелс. Цялата галерия може да видите при колегите от SportsCarDigest - http://www.sportscardigest.com/mille-miglia-2014-report-photos/.



Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 09 Десет неща, които научихме този месец - Demon тероризира света с 850 к.с., McLaren F1 се завръща, OMV пуска нов бензин, говорим си за рали "България", за Porsche, Ruf, AMG, Alfa, Audi и други
  • 57 Мартин Чой - ексклузивно интервю за TopGear България и тежкото 24-часово състезание на Льо Ман
  • 61 Най-великия SUV в света
  • 80 Ferrari FXXK - Крис Харис взима едно и му дава газ на пистата
  • 90 Giulia - обиколка на честта за динамичната италианка срещу най-отявлените и съперници
  • 98 Fittipaldi EF7 - двукратен F1 шампион създава перфектната пистова суперкола
  • 104 10 Години TopGear в снимки
  • Тестове
  • 24 Citroen Jumpy Spacetourer - идеален за превоз на повече хора на дълги разстояния
  • 26 BMW Electric Now Tour 2017 - караме бъдещето на BMW с хибридна и електрическа моторизация
  • 30 Караме електричките в гамата и на VW под формата на четири "хладилника"
  • 36 Suzuki Swift - хай-тех играчка за без пари
  • 37 Nissan Micra M - метаморфоза на един градски боец
  • 38 Dacia Sandero Stepenway - смесваме приключенската румънка с тъппата и автомобилите от Баха 500 Румъния
  • 40 SUV гамата на Ford на едно място, в еднакви предизвикателства
  • 44 Mazda CX-5 Sport Nav AWD - още една добра кола от Mazda
  • 46 Ferrari GTC4 Lusso T - фамилната кола на Ferrari с разумен двигател
  • 49 Nissan X-Trail - SUV-ът е с нов, по-голям двигател и още по-успешно премахва ограниченията
  • 50 BMW M240i xDrive - уличният биткаджия
  • 51 BMW 640d Gran Coupe
  • Гараж
  • 121 BMW 530d xDrive Luxury - проверяваме дали G30 става за превозване на малки пилоти и тяхната екипировка
  • 120 Nissan Micra излиза срещу Citroen C3
  • 122 Продължаваме да пътешестваме с VW Caravelle

Препоръчваме ви!